flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про організаційне забезпечення роботи Ніжинського міськрайонного суду Чернігівської області за 2014

22 січня 2015, 09:38

 

Звіт про організаційне забезпечення роботи

Ніжинського міськрайонного суду Чернігівської області за 2014

 

Організаційне забезпечення діяльності суду складає сукупність адміністративно-розпорядчих, господарчих, фінансових, інформаційно-аналітичних заходів, спрямованих на створення належних умов для роботи суду і суддів.

До напрямку організаційного забезпечення діяльності суду належать такі повноваження керівника апарату: забезпечення належних умов діяльності суду в межах своїх повноважень; організація роботи з ведення судової статистики, діловодства та архіву; контроль стану діловодства; забезпечення комп’ютеризацією для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативне забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу; забезпечення необхідними технічними засобами фіксування судового процесу, контроль за наповненням Єдиного державного реєстру судових рішень; організація діяльністі служби судових розпорядників; затвердження положень суду; організація кадрового забезпечення діяльності апарату судів. В межах удосконалення організаційного забезпечення діяльності керівник апарату  вивчає практику організації діяльності суду, розробляє і вносить у встановленому порядку пропозиції щодо її вдосконалення.

 

Протягом звітного періоду:

1.      Проведено  оцінку і аналіз ефективності роботи суду у 2014році.

2.      Проведено аналізи з питань стану організації кадрової роботи; статистичних даних суду за 2014рік;  причин скасування  рішень апеляційними та касаційними інстанціями, навантаження розподілу  справ на суддів; стану обліку  та сплати судового збору; стану інформаційного забезпечення суду.

3.      Перевірено стан виконання посадових обов”язків  помічниками суддів; стану знищення архівних справ; роботу канцелярії  суду на предмет  реєстрації вхідних документів та передачі справ суддям  і документів їх виконавцям; організацію роботи із  збереження речових доказів

4.      Проведено інструктажі  з правил пожежної безпеки, охорони  праці, цивільної оборони та техногенної  безпеки

 

Випадків  порушення  ведення   діловодства виявлено не було. Справи розподілялися відповідно до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, неавтоматичний та повторний розподіл справ застосовується виключно у випадках встановлених законодавством. Фактів незаконного втручання у ДЗС не виявлено. Автоматизована система документообігу працює  без збоїв.

 Суд підключено до мережі Інтернет. Для суддів – це доступ до баз даних судових справ та Єдиного державного реєстру судових рішень, доступ до судової практики, доступ до нормативно-правових та інших інформаційних баз даних. Для адвокатів та сторін судового процесу – це доступ до інформації у справах за участю адвоката та сторін процесу та своєчасне інформування про судові справи, що стосуються їх інтересів.

Суд приймає участь у проекті з надсилання  викликів із використанням SMS-повідомлень та  можливостей електронного суду. 

У суді здійснюється всебічне, об'єктивне та повне з'ясування обставин, викладених у зверненнях. Відповіді на звернення надаються з додержанням строків, встановлених Законом України ''Про звернення громадян''.

При наданні відповідей на звернення громадянам роз'яснюються вимоги ст. 17 Закону України «Про звернення громадян» щодо права в установленому чинним законодавством України порядку оскарження.

Недоліків в організації роботи із зверненнями громадян не виявлено.

Протягом звітного періоду до суду зверталися громадяни  із усними та письмовими зверненнями, з наступними запитаннями:

 

 

-порядок відводу;

-порядок заочного розгляду справи;

-повернення помилково сплаченого судового збору;

-виконання судового наказу;

-обчислення процесуальних строків;

-відкриття виконавчого провадження;

-порядок надання побачення із підсудним;

-порядок надання направлення на судово-медичну експертизу;

-видача дублікату виконавчого документа;

-скасування судового наказу;

-строки позовної давності;

-порядок оскарження рішень до апеляційного суду;

-порядок повернення речових доказів;

-видача копій виконавчих листів, рішень, постанов;

-тощо.

Усі звернення надійшли від громадян, які було розглянуто невідкладно на особистому прийомі громадян головою суду та керівником апарату, заявникам надано вичерпну відповідь.

Скарги на дії суддів, працівників суду та  організацію роботи суду на розгляд не надходили.

Станом  на 01.01.2015 року нерозглянутих звернень немає.

Щомісяця  в суді здійснюється перевірка стану сплати судового збору.  Є журнал обліку сплати судового збору, який формується в автоматичносу режимі за допомогою КП ''Д-3'' та наряд ''Облік судового збору'', де зберігаються щоденні виписки із управління Державного казначейства.

 

Протягом 2014 року проведено навчання на теми:

- вивчення Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17 грудня 2013 року № 173.

- обговорення проблемних питань за результатами складання статистичного  звіту за 2013 рік,  навчання з працівниками апарату суду по заповненню статистичних карток з  розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення.

- вивчення Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17 грудня 2013 року № 173.

- особливості повторного та неавтоматичного розподілу справ.

 

2014 року приміщенні суду  проводилися  дрібні поточні ремонти: приведено до ладу гараж, впорядковано подвір'я, проведено ремонт стін та внутрішніх сходів у приміщенні.

Одним із важливих питань є проведення роботи із енергозбереження ресурсів.

В цілому суду, вдалося закінчити 2014 рік  із покращеними показниками  якісного розгляду справ та відсутністю справ, що знаходяться на розгляді понад встановлені законодавством терміни, зменшити залишок  нерозглянутих справ, вдалося втримати кількісний склад суду, покращити  зовнішній вигляд приміщень суду.

Крім того, слід зазначити, що скарги на дії працівників апарату  до суду не надходили, службові розслідування не проводилися, нікого з працівників суду не було притягнуто до відповідальності за невиконання або неналежне виконання посадових обов'язків.