flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про канцелярію

27 лютого 2013, 15:53

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

ПРО КАНЦЕЛЯРІЮ НІЖИНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Канцелярія Ніжинського міськрайонного суду Чернігівської області (далі – канцелярія) є структурним підрозділом Ніжинського міськрайонного суду Чернігівської області та підпорядковується йому.

1.2. Канцелярія в своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Цивільним процесуальним кодексом України, Кримінально-процесуальним кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України та іншими кодексами України, Законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами законодавства та нормативними документами, що регламентують діяльність судових органів та державної служби та цим положенням.

1.3. Зміни і доповнення до Положення можуть бути внесені керівником апарату суду.

 

2. Основні завдання канцелярії

 

2.1.Здійснення роботи з документального забезпечення роботи суду.

2.2.Здійснення роботи щодо обліку документообігу суду.

2.3.Здійснення роботи з обліку звернень громадян та юридичних осіб.

2.4.Здійснення прийому громадян.

2.5.Забезпечення статистично-аналітичної роботи суду.

2.6.Систематизація законодавства України та судової практики.

2.7.Забезпечення зберігання речових доказів.

2.8. Взаємодія з іншими структурними підрозділами суду з питань, що стосуються діяльності канцелярії.

 

3. Функції канцелярії

 

3.1. Здійснення прийому, реєстрації та розподілу кореспонденції, що надійшла до суду: позовних заяв, скарг, заяв тощо.

3.2. Ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

3.3. Облік та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

3.4.Направлення судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

3.5. Своєчасне та якісне звернення судових рішень до виконання.

3.6. Відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

3.7. Своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

3.8. Контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проведення аналітичної роботи щодо строків здачі справ до канцелярії суду, підготовка відповідних пропозицій з удосконалення цієї роботи.

3.9. Подання керівнику апарату суду пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, їх узагальнення.

3.10. Підготовка та передача до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

3.11. Участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

3.12. Належне здійснення прийому громадян працівниками відділу.

3.13. Ведення обліку та контроль за виконанням судових доручень, що
надійшли з інших судів України та іноземних держав.

3.14. Ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

3.15.Виконання доручень керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії.

3.16. Забезпечення своєчасного надходження позовних заяв та іншої кореспонденції до суддів.

3.17. Забезпечення ведення контрольних журналів суддів.

3.18. Забезпечення внесення до обліково-статистичних карток інформації та оформлення обкладинок судових справ.

3.19. За дорученням керівника апарату розгляд звернень та підготовка проектів відповідей на них.

3.20. Проведення узагальнення роботи суду.

3.21. Забезпечення підготовки копій судових рішень суду та своєчасного їх направлення до інформаційно-технічного адміністратора Єдиного Державного реєстру судових рішень.

3.22. За дорученням керівника апарату суду здійснення контролю за виконанням окремих розділів плану роботи суду.

3.23. Заповнення статистичних карток на підсудного (обвинуваченого) за
допомогою техніко-технологічних засобів.

3.24. Забезпечення своєчасного подання всіх форм звітів територіальному управлінню Державної судової адміністрації в Чернігівській області та відповідному територіальному управлінню статистики Держкомстату за своїм місцезнаходженням.

3.25.Заповнення карток обліку сум матеріальної і моральної шкоди, завданих злочином.

3.26. Організація складання та обробки статистичних звітів про роботу суду за допомогою техніко-технологічних засобів.

3.27. Кожен звітний період проведення аналізу даних судової статистики
з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства.

3.28. Організація та здійснення підготовки статистичних таблиць, довідок, інформацій для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, при проведенні перевірок канцелярій суду, на звернення інших відомств.

3.29. Вжиття заходів щодо забезпечення гласності даних судової статистики. 

3.30. Проведення аналізу стану діловодства та судової статистики в суді за підсумками кожного звітного періоду, здійснення розробки пропозицій з підвищення рівня цієї роботи.

3.31. Організація  роботи  архіву  суду.

3.32. Забезпечення зберігання документів, які  надійшли до архіву суду.

3.33. Приймання на зберігання від відповідних працівників апарату суду судових документів,  що закінчені діловодством.

3.34. Згідно з чинними правилами шифрування справ.

3.35. Здійснення  контролю  за  систематизацією,  розміщенням та обліком  справ,  які  здані  до  архіву,  виконання  цієї  роботи.

3.36. Підготовка зведених описів справ постійного і тимчасового термінів зберігання, актів для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.

3.37. Приєднання до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документів, що підтверджують виконання судових рішень.

3.38. Підготовка необхідних довідок на основі відомостей, які є в документах архіву, ведення їх обліку.

3.39. Контроль за  додержання  правил  протипожежної  безпеки  в  приміщенні  канцелярії та архівних приміщеннях суду.

3.40. Своєчасна та належна доставка за призначенням судових справ, іншої судової документації.

3.41. Термінова доставка листів, запитів, судових повісток, відправлення телеграм та інших документів для забезпечення оперативного розгляду справ.

3.42. Розробка заходів, спрямованих на вдосконалення діловодства, організацію роботи з документального забезпечення діяльності суду.

 

4. Організація роботи канцелярії

 

4.1. Канцелярія складається з двох секторів: перший - з цивільних та адміністративних справ; другий -  з кримінальних та справ про адміністративні правопорушення, кожен з яких очолює старший секретар суду.

4.2. Старші секретарі здійснюють організаційно-розпорядчі функції щодо основних завдань, які покладені на канцелярію та визначені в цьому Положенні.

4.3. Старші секретарі несуть персональну відповідальність за виконання цих завдань.

4.4. Свою роботу канцелярія проводить в тісній взаємодії з іншими працівниками апарату суду.

4.5. Посадові обов'язки кожного співробітника канцелярії установлюються старшими секретарями канцелярії виходячи із завдань, визначених цим Положенням, та затверджуються керівником апарату суду.

4.6. Працівники канцелярії призначаються на посади і звільняються з посад керівником апарату суду.

4.7. У разі відсутності старшого секретаря або неможливості здійснення ними своїх повноважень їх обов'язки виконує інший працівник канцелярії, призначений керівником апарату.

4.8. Старші секретарі та інші працівники канцелярії свої функціональні обов'язки виконують під керівництвом керівника апарату суду.

 

5. Права

 

5.1. Одержувати від посадових осіб необхідну інформацію з питань, віднесених до компетенції канцелярії.

5.2. В межах компетенції канцелярії вивчати документи, інші матеріали, що стосуються роботи суду та надавати відповідні пропозиції та рекомендації.

5.3. Вносити пропозиції керівнику апарату суду для обговорення найбільш важливіших питань організації роботи канцелярії на нарадах суду.

5.4. Вносити пропозиції керівнику апарату суду щодо покращення умов, удосконалення форм і методів роботи канцелярії суду, забезпечення належної взаємодії з працівниками апарату суду, а також щодо покращення роботи суду в цілому.

5.5. Отримувати від працівників апарату суду необхідну інформацію для виконання своїх завдань та обов'язків.